oj!

jaa.. ojojoj.
Det var inte igår jag var in och skrev någonting här.
Herregud vad längesen! 
 
hittade hit när jag var inne och läste på tessans blogg så tog mig en kik, haha. Vad roligt det var att läsa alla gamla inlägg :) 
Har ju hänt en hel del sen jag skrev sist. Men skulle jag börja skriva det här så hade jag fått hålla på i ett år och det hade blivit en hel del sidor för er (om det ens finns några er?) att läsa, haha.
 
well.
just nur är jag nöjd med livet iallafall.. ja eller hyfsat! men det har varit en kämpig väg att gå sen jag skrev sist. och det är otroligt mycket som har hänt och som har förändrats.
men jag vet inte, det kanske är ödet? jag tror så.
jag har iallafall vuxit otroligt mycket som människa på senaste tiden och det är jag glad över. jag har lärt mig en hel del på ganska kort tid om jag får säga det själv.
antar att jag behövde det. och jag har fått lära mig några läxor som har gjort fruktansvärt ont, men det har ju blivit bra nu i slutändan, så det är väl så att allt ont för något gott med sig.
 
men nu får det vara slut skrivet för ikväll. får se om jag fortsätter att skriva nu eller hur det blir.
tänker ju inte lova något, haha.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0