thailand!

vet att det är ett jäkla tjat på mig och det där jävla thailand men ni kan inte förstå hur mycket jag faktiskt längtar!
sitter och räknar ner dagarna och drömmer mig bort.. haha
hoppas bara vi överlever flygturen annars hade det ju sugit rätt jävla hårt :'<
men det ska nog gå bra :)
i vilket fall som helst så tänkte jag att man skulle ha tränat lite innan dess.
men ja, tiden har ju gått rätt fort och nu är det endast 18 dagar kvar... så det hann man ju inte med liksom.
så får väl gå såhär på stranden. ingen känner ju mig där ändå ;)
men ska börja inför beach 2012 iallafall, det borde jag ju hinna om jag börjar NU. men har man motivationen? det är alltid den som sviker mig.
hur får man motivation till saker? någon som har tips?
idag ska jag iallafall ut på en powerwalk med carro. vi hade tänkt att vi skulle börja ut och gå så mycket som möjligt när vi båda kan. Med tanke på att hon har Liam varannan vecka, så vi får passa in det när hon inte har honom :)
i annat fall får väl han följa med bara :p
annars går allt som vanligt. veckorna bara springer iväg och det känns inte som om man gör något speciellt alls :s
jag vill ju ha kul! åka till sthlm och hälsa på tessan!! saknar henne som fan och saknar hur kul vi alltid hade :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0