3 dagar kvar!

shiiiit, nu står det inte på!
vi åker alltså till thailand på lördag, det är helt galet :D och jag längtar nästan ihjäl mig. ska bli så skönt att komma bort i från äckliga hedemora till värmen och bara njuta!
vet att det har blivit mycket tjat om det i bloggen på senaste tiden men vafan! hahah.
det enda obehagliga är ju flygresan.. hatar verkligen att flyga.
får sån jävla panik när man sitter där.. usch, känner redan den där känslan i kroppen och det är fan inte roligt. men det ska nog gå bra, jag menar när hörde man senast om en flygcrash? nej fan.
måste lägga ner det där tänket annars blir det bara värre sen. får  ta några öl innan så är jag fit for fight sen! hahah.
men nu ska jag fortsätta jobba och sen hem och städa! blä på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0