:)

har haft en hyfsat bra helg faktiskt :) den bästa dagen var lätt i söndags!
jag, carro, liam & daniel åkte till borlänge och handlade julklappar. slutade med käk på subway som var helt okej (fast äter hellre max om jag får välja. vilket jag inte fick då..)
sen handlade vi massa godis och grejer på Dollar Store innan vi åkte hem och gick på julskyltningen här i stan. helt okej, men verkligen inget speciellt.
Daniel drog ut och sladdade lite med bilen på kvällen eftersom det hade kommit snö, haha. han är som ett litet barn!
sen när han kom hem så tappade vi upp ett bad med massa skum och tända ljus och sen drack vi pommac i fina champagneglas, haha. han var så mysig! :'D
så det var skönt :)
nu är det däremot inte så skönt. sitter på jobbet, är så fruktansvärt jävla trött och fryser som en gnu!
kan inte vara många grader här inne och inte fan går det att höja värmen heller. BLÄ!
vill hem och slänga mig i sängen och glo på Sons of Anarchy :* helst med en gosig daniel bredvid mig, men man kan ju inte få allt här i världen.
wellwell.
måste göra någon nytta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0