tisdag.

är det ens någon idé att jag skriver här?
jag gnäller ju typ bara.. haha.
fast det är när jag mår dåligt som jag kommer på att jag kan skriva av mig i bloggen så det är därför jag gör det antar jag.
Hade en inte så rolig helg förra helgen, fast vet inte om det är jag som överdriver eller om jag typ har blivit helt avtrubbad i huvet? haha. kul.
får väl se vad som händer den här helgen.
ingenting verkar gå som man vill.. kom inte in på sjuksköterskeprogrammet heller. Hamnade som reserv, på vilken plats? 171...... blev så arg så jag skrek rätt ut när jag såg det.
det kändes som om det var min räddning ifrån den här jävla hålan på något sätt. men ikke, så lätt får det inte vara.
usch. blev fruktansvärt besviken.
vill inte sitta kvar här och jobba i en jävla butik resten av livet, som det känns nu.
blä på allt just nu faktiskt.
saknar när man var typ 10 och inte hade några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0