snööö

alla tjatar om den jävla snön! haha.. jag med.
nej men, jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att slippa snön. Det har snöat två ggr här i hedemora och senast var idag. Men det var inte mycket snö som kom.
Tycker det kan snöa dagen innan julafton och sen får det gärna försvinna veckan efter, haha.
annars är allt precis som vanligt.
livet rullar på som vanligt, lika jäkla tråkigt.. men det blir kanske bättre?
längtar ihjäl mig efter thailands resan! låt tiden gå fooooort.
fast jag är så fruktansvärt flygrädd! kommer grina hela vägen till arlanda och på planet, haha. ååh :(
aja. nu väntar jag bara på att tiden ska gå så man får åka hem nångång. måste städa som en idiot, kommer ta flera timmar :(
men det är det värt, hatar när det är stökigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0