måndag

kort skoldag som alltid på måndagar :)
hade dock tagit på mig lite för lite kläder för jag frös :o men det var skönt i solen sålänge det inte blåste.
meeen nu funderar jag på att sova lite en stund :*
är helt seg men vill iofs inte sova när det är så jävla fint väder ute ju. vi får se hur det blirrrrr, finns inte så mycket att göra ute heller iofs.
ska fan dra ut studsmattan! fast är lite för svag för att göra det själv tror jag ._.

har beställt en ny studenklänning också men den har ju fan inte kommit..
skulle ta 2-3 arbetsdagar men det har typ gått en vecka nu och den har inte kommit än så verkar lite skumt. skulle inte förvåna mig om den är slut nu så jag inte har nån till studenten ._. blä
nej nu ska vi inte va så :DD

men blir kaffe nu :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0